WineItUp

Shop

Levering en verzending

Transportkosten

Je hoeft geen verzendkosten te betalen, tenzij de bestelling zodanig klein is dat deze onder het minimum aantal vereiste flessen komt. In de webshop is, bij het inleggen van de bestelling, te zien wat de verzendkosten bedragen en hoeveel flessen je eventueel mag bijbestellen om de bestelling kosteloos te laten leveren. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.
Let op: woon je in Valkenburg? Dan zijn er nooit verzendkosten ongeacht grootte van de bestelling.

Levering

Wat betreft leveren maken wij gebruik van 3 opties:
  • Allereerst mag de klant de bestelling op afspraak afhalen bij Wine It Up.
  • Ten tweede leveren wij in de regio ook aan huis. Woon je in Valkenburg? Dan zijn er geen kosten aan verbonden. Woon je niet in Valkenburg, maar wel in Nederland treffen de verzendkosten €7,95.
  • Ten derde maken wij gebruik van PostNL als externe transporteur.

Niet thuis?

Indien je door omstandigheden toch niet in de mogelijkheid was om de bestelling in ontvangst te nemen, laat onze transporteur een ‘Kaart In Bus’ achter met hierop zijn contactgegevens. U kunt dan rechtstreeks contact opnemen en een nieuwe leveringsdatum afspreken ofwel heeft de exporteur de bestelling bij de buren afgegeven.
Mochten wij de bestelling zelf leveren zullen wij altijd op voorhand telefonisch contact op nemen om de levering te plannen.

Bestelling is niet correct

Het is belangrijk om de bestelling bij levering meteen te controleren. Wanneer je merkt dat er iets niet klopt, kun je direct telefonisch of per mail contact met ons opnemen.

Schade aan producten tijdens transport

Het is helaas altijd mogelijk dat tijdens het transport er een fles sneuvelt of verloren is geraakt. Wanneer je dit merkt kun je direct contact met ons opnemen. Indien de betreffende fles voorradig is, wordt deze zo snel mogelijk verzonden. Indien de fles niet meer op voorraad is, ontvang je van ons een credit nota.

Retourneren

Indien er iets mis is met de levering, kun je de wijnen uiteraard retourneren. Neem hiervoor contact met ons op. Wijnen kunnen ten alle tijde teruggenomen worden, echter zullen we de transportkosten in rekening brengen.

Bestelling nog niet ontvangen

Neem contact met ons op en dan zullen wij nakijken waarom je nog niets hebt ontvangen. Dit kan verschillende redenen hebben.
×